REGULAMIN KORZYSTANIA Z FORUM



I. Wstęp

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z forum na Portalu: silent-hill.pl
  2. Użyte w niniejszym Regulaminie określenia mają następujące znaczenie:
    1. Portal - strona internetowa silent-hill.pl
    2. Administrator – właściciel i twórca Portalu Internetowego oraz Forum silent-hill.pl
    3. User - użytkownik korzystający z Portalu Internetowego oraz Forum silent-hill.pl

II. Zasady korzystania z Portalu

  1. Wypowiadając się na Portalu User zobowiązany jest do przestrzegania następujących zasad:
    1. Nie wolno stosować wulgaryzmów oraz słów niecenzuralnych,
    2. Nie wolno umieszczać linków prowadzących do reklam, spamu czy wirusów,
    3. Nie wolno publikować treści niezgodnych z prawem,
    4. Nie wolno obrażać innych Userów i umieszczać treści uznanych za obraźliwe,
    5. Nie wolno spamować oraz umieszczać linków do nielegalnego oprogramowania,
    6. Złamanie powyższych zasad może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów (Userów).
    7. Jako User wyrażasz zgodę, że wszystkie informację jakie wpiszesz (podasz) na forum będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez Twojej zgody żadnym osobom, ani podmiotom trzecim.
    8. Administrator nie będzie obarczony odpowiedzialnością za włamania hackerskie dokonane przez osoby trzecie (inne osoby), które mogą się przyczynić do pozyskania tych danych.
    9. W przypadku zapomnienia hasła przez Usera, nie ma możliwości odzyskania starego hasła.
    10. Adres mailowy jest wykorzystywany jedynie do potwierdzenia podanych informacji podczas etapu rejestracji oraz zmiany hasła (gdy użytkownik zapomniał stare hasło).
    11. Portal wykorzystuje Pliki Cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Cookies nie zawierają żadnych informacji, które podałeś i służą jedynie do ułatwienia korzystania z forum.
    12. Dodając nowy temat User zobowiązany jest do przestrzegania następujących zasad:
      1. Przed dodaniem tematu należy sprawdzić czy podobny lub identyczny temat nie został już dodany,
      2. Tytuł tematu powinien zwięźle i dokładnie określać problem, którego on dotyczy,
      3. Przed dodaniem tematu należy wybrać odpowiednią kategorię, do której pasuje opisywany problem lub zapytanie,
      4. W treści tematu należy dokładnie opisać swój problem i podać jak najwięcej szczegółów, które pomogą innym Userom udzielić trafnej odpowiedzi.
    13. Udzielając odpowiedzi na pytanie lub dodając nowy post do tematu User zobowiązany jest:
      1. Sprawdzić, czy wcześniej nie została już udzielona taka sama odpowiedź na pytanie,
      2. Wziąć pod uwagę użyteczność umieszczanej treści, która powinna być jak najbardziej trafna do opisywanego problemu lub zapytania
    14. Zalogowany na Portalu User może dodać komentarz ,oddać głos w ankiecie, oraz korzystać z forum zgodnie z niniejszym Regulaminem.

III. Konto Usera

  1. Założenie konta oraz korzystanie z Portalu jest w pełni darmowe.
  2. W celu usunięcia konta należy wysłać prywatną wiadomość z panelu „Moje konto” do Administratora Portalu o treści: “Proszę o usunięcie konta”. Po usunięciu konta jego przywrócenie jest niemożliwe.
  3. Zmiana hasła jest możliwa tylko z panelu logowania do Portalu poprzez kliknięcie w link „Zapomniałem hasła”.

IV. Zasady przyznawania punktów

  1. Zadanie pytania (dodanie tematu) +2 pkt.
  2. Udzielenie odpowiedzi (dodanie postu) +4 pkt.
  3. Wybranie Twojego postu jako najlepszej odpowiedzi na zadane pytanie (temat) +5 pkt.
  4. Oddanie głosu "w górę" na Twoje pytanie (temat) lub post (odpowiedź) +1 pkt.
  5. Oddanie głosu "w dół" na Twoje pytanie (temat) lub post (odpowiedź) -1 pkt.
  6. Oddanie swojego głosu w ankiecie "Najlepsza część serii Silent Hill" +10 pkt.
  7. Dodanie swojego komentarza +20 pkt.

V. Nadanie tytułu Userowi na podstawie zdobytych punktów

  • Legenda - powyżej 20001 pkt.
  • Weteran - 14001-20000 pkt.
  • Mistrz - 10001-14000 pkt.
  • Ekspert - 8001-10000 pkt.
  • Maniak - 6501-8000 pkt.
  • Znawca - 4801-6500 pkt.
  • Forowicz - 3201-4800 pkt.
  • Aktywny - 2001-3200 pkt.
  • Bywalec - 1001-2000 pkt.
  • Użytkownik - 201-1000 pkt.
  • Nowicjusz - 0-200 pkt.
  • VI. Uprawnienia Administratora

    1. Administrator Portalu może edytować lub usuwać wybrane tematy, posty lub komentarze jeśli uzna, że naruszają one niniejszy Regulamin lub ogólne zasady społeczne. Nie wymaga to uzasadnień ani wyjaśnień.
    2. Administrator Portalu może zablokować konto Usera jeśli uzna, że jego postępowanie narusza niniejszy Regulamin. Zablokowanie może nastąpić na określony czas lub na zawsze i nie wymaga uzasadnień ani wyjaśnień.
    3. Administrator Portalu może zmieniać lub przesuwać tematy wraz z postami do innej kategorii, jeżeli uzna ze zostały one błędnie dodane.
    4. Administrator Portalu na zlecenie Usera moze dokonać zamianę jego adresu mailowego znajdującego się w bazie danych.

    VII. Odpowiedzialność

    1. Administrator Portalu nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody Usera, powstałe na skutek korzystania z Portalu.
    2. Administrator Portalu będzie dokładał nieustannej staranności, aby prowadzony przez niego Portal był wolny od błędów i usterek zagrażających Userom, jednak nie może zagwarantować, że takowe nigdy nie powstaną.
    3. Administrator Portalu nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku udostępnienia przez kogoś na Portalu treści niepoprawnych merytorycznie, obraźliwych lub niezgodnych z prawem.
    4. Administrator Portalu nie odpowiada za treść dostarczonych przez Userów porad, czy udzielonych rozwiązań.

    VIII. Postanowienia końcowe

    1. Administrator zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w każdej chwili i bez konieczności uzasadniania przyczyny.
    2. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia na stronie internetowej Portalu.
    3. Dokonanie procesu rejestracji, założenie konta na Portalu przez Usera oraz późniejsze korzystanie z forum oznacza zaakceptowanie Regulaminu.
    4. W przypadku nieakceptowania Regulaminu należy nie zakładać konta lub poprosić o jego usunięcie.
    5. Sugestie oraz błędy dotyczące działania Portalu należy zgłaszać na adres mailowy aktywacja@silent-hill.pl
    6. Zakładając konto na Portalu silent-hill.pl zgadzasz się na warunki opisane w tym regulaminie.

    News | Księga | Linki | Forum | Ankieta | Komentarze | Download | Kontakt

    2015-2024 Silent Hill History © by Koralczyk.pl
    Strona korzysta z plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.