
GOOD
- ukończyć rozgrywkę po raz pierwszy (zakończenie to występuje zawsze po pierwszym przejściu gry);
OPIS ZAKOŃCZENIA:
Po pokonaniu ostatniego boss w grze widzimy scenkę, w której Travis po powrocie do świata rzeczywistego zmierza w kierunku pozostawionej przez niego ciężarówki, aby dalej kontynuować swoją podróż do Brahms. Po wejściu do pojazdu zauważa w lusterku bocznym Alesse, która trzyma na rękach małe niemowlę - Cheryl Mason. Główny bohater uśmiecha się, resetuje swój licznik kilometrów i rusza w dalszą drogę.

BAD
- ukończyć wcześniej grę i uzyskać zakończenie Good;
- zabić conajmniej 200 przeciwników podczas rozgrywki;
OPIS ZAKOŃCZENIA:
Po pokonaniu ostatniego boss w grze widzimy scenkę, w której Travis budzi się przywiązany skórzanymi pasami do łóżka szpitalnego w alternatywnym świecie, a w oddali słychać głosy jego matki oraz lekarzy. Nad głową naszego bohatera znajduje się mała jarzeniówka, która jako jedyna oświetla ciemne pomieszczenie izolatki szpitala psychiatrycznego. Kolejna scena ukazuje wbijaną w szyję Travisa strzykawkę z tajemniczym płynem, który wywołuje u niego jeszcze bardziej nerwowe ruchy i zachowanie. Ujęcie, w którym główny bohater klęczy na podłodze pokazuje w zbliżeniu jego mocno zakrwawione ręce.

UFO
- ukończyć grę conajmniej jeden raz;
- zabrać klucz do pokoju nr 502, który znajdziesz na schodach obok Post Office;
OPIS ZAKOŃCZENIA:
UFO jest to wersja komiksowa zakończenia gry, w której widzimy Travisa próbującego otworzyć zamknięte drzwi do pokoju nr 502, niepasującym do zamka, wcześniej znalezionym kluczem. Z pomocą przybywa do niego tajemniczy kosmita z psem, który informuje głównego bohatera, ze ciężarówka jego znajduje się na ich planecie, z której przybył na ziemię. Uradowany tym faktem Travis wsiada do statku kosmicznego i odlatuje wraz z nim.
