
BAD
- nie zabierać ze sobą czerwonego płynu z Alchemilla Hospital;
- nie ratować doktora Kaufamnn'a w Annie's Bar;
- zabić Cybil Bennett podczas walki na karuzeli w Lakeside Amusement Park;
OPIS ZAKOŃCZENIA:
Po pokonaniu ostatniego bossa w grze pojawia się martwy Harry z zakrwawioną głową w rozbitym podczas wypadku samochodzie. Zakończenie to sugeruje, ze wszystko co wydarzyło się w miasteczku Silent Hill było tylko snem, przeobrażonym w koszmar głównego bohatera.

BAD+
- zabrać ze sobą czerwony płyn z Alchemilla Hospital;
- nie ratować doktora Kaufamnn'a w Annie's Bar;
- uratować Cybil Bennett podczas walki na karuzeli w Lakeside Amusement Park za pomocą znalezionego w Alchemilla Hospital czerwonego płynu;
OPIS ZAKOŃCZENIA:
Po wygranej walce z ostatnim bossem w grze pojawia się scenka, w której Harry załamany utratą swojej córki upada na kolana, nie mogąc uwierzyć w to co się wydarzyło. Chwilę później podchodzi do niego Cybil, która namawia głównego bohatera, aby opuścił to przeklęte miejsce. Po tym dialogu cały budynek zaczyna się walić.

GOOD
- zabrać ze sobą małą buteleczkę znalezioną w garażu przy motorze w hotelu Norman's Motel;
- uratować doktora Kaufamnn'a w Annie's Bar z rąk bestii;
- zabić Cybil Bennett podczas walki na karuzeli w Lakeside Amusement Park;
OPIS ZAKOŃCZENIA:
Po wygranej walce z ostatnim bossem w grze odmieniona Alessa oddaje małe dziecko głównemu bohaterowi i pojawia się scenka, w której Harry ucieka w stronę niebieskiego światła, a doktor Kaufmann zostaje zatrzymany podczas ucieczki przez Lisę. Kiedy Mason dociera do autostrady na obrzeżach miasta widzimy jak trzymając na rękach zawinięte niemowlę spogląda w błękitne niebo.

GOOD+
- zabrać ze sobą czerwony płyn z Alchemilla Hospital;
- zabrać ze sobą małą buteleczkę znalezioną w garażu przy motorze w hotelu Norman's Motel;
- uratować doktora Kaufamnn'a w Annie's Bar z rąk bestii;
- uratować Cybil Bennett podczas walki na karuzeli w Lakeside Amusement Park za pomocą znalezionego w Alchemilla Hospital czerwonego płynu;
OPIS ZAKOŃCZENIA:
Po wygranej walce z ostatnim bossem w grze odmieniona Alessa oddaje małe dziecko głównemu bohaterowi i pojawia się scenka, w której Harry ucieka w stronę niebieskiego światła, a doktor Kaufmann zostaje zatrzymany podczas ucieczki przez Lisę i wciągnięty w otchłań. Na końcu widzimy jak Cybil stoi koło Masona i dotyka ręką główki niemowlęcia, spoglądając przy tym na niego.

UFO
- grać tylko w trybie Next Fear i uzyskać zakończenie GOOD+;
- posiadać ze sobą Channeling Stone, który znajdziesz w Bachman i Finney Street i użyć go w następujących miejscach:
* na dachu szkoły podstawowej - Nightmare Midwich Elementary School;
* na dziedzińcu szpitala Alchemilla Hospital;
* na podwórku hotelu Norman's Motel;
* w środku kabiny łodzi przy Lake Side Pier;
* na dachu latarni morskiej;
OPIS ZAKOŃCZENIA:
UFO jest to wersja komiksowa zakończenia gry, w której widzimy jak nasz główny bohater zostaje uprowadzony przez grupkę ufoludków i zaprowadzony do statku kosmicznego, w którym odlatuje w przestrzeń międzyplanetarną.
